svētdiena, 2012. gada 12. februāris

J. Borodale, "The Book of Fires" / Dž. Borodeila "Grāmata par liesmām", quote.

"I do not think I loved John Blacklock. I do not think what it is to be in love. I do not know what it was that John Blacklock felt for me. And yet I have a sense that there was something not quite arrived at, not quite formed, nor spoken of, nor finished. This something, this unformed love is within me still; a kind of bright, unhappy warmth that may dim slowly as the years go by, or it may not..."

"Nedomāju, ka biju iemīlējusies Džonā Bleklokā. Nemaz nezinu, kā tas ir iemīlēties. Nezinu arī ko Džons Bleklogs juta pret mani. Un tomēr man ir sajūta, ka bija kaut kas nule iesācies, ne pilnībā izveidojusies, ne īsti izrunāts, ne pabeigts. Šis kaut kas - šī neizveidojusies mīlestība vēl aizvien mīt manī; spilgta, ne īpaši laimīga siltuma sajūta, kas gadu gaitā var izzust vai arī palikt..."

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru